نتایج جستجو برای عبارت :

توانمندسازی کارکنان

#اشتباهات_استراتژیک_و_مهلک_مدیران...
1.نداشتن هدف، برنامه و چشم انداز مشخص
2.نداشتن نظم در کارها و زمان
3.بی توجهی به قوانین و مقررات
4.خود محوری و اعتقاد نداشتن به مشورت در تصمیم گیری
5.اعتماد نکردن به کارکنان و تقسیم کار
6.عدم استفاده از مدیران شایسته به جای افراد نزدیک و تملق گو
7.بی توجهی به موفقیت و پیشرفت های کاری کارکنان
8.دور بودن از کارکنان و اختصاص ندادن وقت خود به آن ها
9.جدیت بیش از اندازه در مدیریت و برخورد با کارکنان
10.مقاومت  و یا ترس ا
مدیران خوب از دیدگاه کارکنان چه ویژگی هایی دارند؟ بر اساس تحقیقی که در شرکت گوگل انجام شد، کارکنان گوگل ویژگی های ذیل را برای مدیران خوب معرفی کردند: 1⃣ مدیران خوب، یک مربی خوب برای کارکنان هستند؛ 2⃣ تیم شان را توانمند می کنند؛ 3⃣ مدیرانی جزئی نگر نیستند؛ 4⃣ برای رفاه و موفقیت کارکنان ارزش قائلند و همتشان بر آن است؛ 5⃣ نتیجه مدار هستند و بهره ور 6⃣ ارتباطات خوبی با کارکنان دارند و شنود موثری در طی فرآیند ارتباطات دارند؛ 7⃣ به کارکنان کمک می
⭕️ مقاله(رتبه بندی کارکنان) ▪️رتبه بندی کارکنان به روش جک ولش (مدیرعامل اسطوره‌ای جنرال الکتریک) رتبه بندی کارکنان مفهومی متداول در بسیاری از سازمان ها است. منتقدان نام آن را «رتبه‌بندی و اخراج» (rank and yank) گذاشته‌اند، اما نام اصلی این مدل، «منحنی سرزندگی» است که نخستین بار توسط «جک ولش»، مدیرعامل سابق شرکت جنرال الکتریک مطرح شد. براساس این مدل، مدیران باید هر سال کارکنان خود را ارزیابی و به سه گروه تقسیم کنند: 1⃣ کارکنان نمونه که ۲۰ درصد
♦️پانزده اشتباه جبران ناپذیر مدیران!
 
1نداشتن هدف، برنامه و چشم انداز مشخص2نداشتن نظم در کارها و زمان3بی توجهی به قوانین و مقررات4خود محوری و اعتقاد نداشتن به مشورت در تصمیم گیری5اعتماد نکردن به کارکنان و تقسیم کار6عدم استفاده از مدیران شایسته به جای افراد نزدیک و تملق گو7بی توجهی به موفقیت و پیشرفت های کاری کارکنان8دور بودن از کارکنان و اختصاص ندادن وقت خود به آن ها9جدیت بیش از اندازه در مدیریت و برخورد با کارکنان10مقاومت در برابر تغییرات1
کنترل کارکنان به چه معناست ؟
کنترل کارکنان بخشی از 4 وظیفه اصلی یک مدیر است ( برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هدایت و رهبری و کنترل ) است. کنترل کارکنان به عنوان یک وظیفه به مدیریت منابع انسانی سازمان تفویض می‌گردد و معنای آن قرارداد نیروی انسانی در یک چهارچوب اخلاقی و رفتاری بر اساس الگوی فرهنگی مدنظر سازمان و نظارت بر دستیابی به سطح مشخصی از کنترل است.
زمانی که کارکنان به مدیر خود احترام نمی‌گذارد ، آیا می‌توان کنترل کارکنان را مجددا به دست گ
ویژگی های پرسنل و کارکنان یک باربری پرسنل باربری معتبر نقش اساسی در اسباب کشی موفق دارند در مقاله زیر به  بیان اینکه پرسنل و کارکنان یک باربری باید دارای چه ویژگی هایی باشند می پردازیم. شرکت باربری که شما انتخاب می کنید می توانید تاثیر بسزایی در ایجاد یک اسباب کشی آسان و بدون […] پرسنل و کارکنان یک باربری باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟
منبع : سپند بار
سرما یکی از مهم ترین مشکلاتی است که در فصل های سرد زمستان و پاییز در محل های شغلی و کار می باشد. سرما در محل های کاری همچون کارخانه ها, کارگاه ها, فروشگاه ها و … کارکنان را در معرض خطر قرار می دهد و در این مواقع استفاده از لباس کاری که بتواند کارکنان را از خطر دور نگه دارد ضروری است! همانطور که می دانید استفاده از لباس کار با هدف جلوگیری از ورود خطر به کارکنان مجموعه استفاده می شود و استفاده از کاپشن کار می تواند کارکنان مجموعه های کاری را از خ
بسیاری از مدیران گمان می کنند کارکنان شان به علت عدم رضایت از حقوق
دریافتی کار را ترک  می کنند. یک تحقیق بر روی 20000 کارمند که استعفا داده
اند، نشان می دهد که مهم ترین دلیل برای ترک شغل، رفتار نامناسب سرپرستی و
یا به عبارت دیگر مدیران ناشی است. یکی از مهم ترین فاکتورهای رفتار نامناسب سرپرستی، همانا ارتباطی نامناسب است. در این مطلب هفت شاخص و عامل ارتباطی مدیریت مورد بررسی قرار می گیرد:
1– شنونده بهتری باشید.
2- به کارکنان خود زمان اختصاص دهید
توسعه کارکنان عنوان کتابی است از ایان فلمینگ با ترجمه‌ محمد امین نایبی و امین سیفی اینالو که در 114 صفحه و توسط انتشارات اندیشه های گوهربار در سال 1391 به چاپ رسیده است. این کتاب ترجمه‌ای است از The Developing people pocket. موضوع اصلی این کتاب کارکنان است. نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد. از ایان فلمینگ، کتاب‌های روشنایی روز(روزگار نو)، چیتی چیتی بنگ بنگ(شرکت نشر کتاب هرمس)، چیتی چیتی، بنگ بنگ، ماشین جادویی(قدیانی)، نیز در بازار کتاب موجود می‎باشد.
 
بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان
بیمه مسئولیت
کارفرما در قبال کارکنان، خسارت های جانی و صدمات جسمی وارده به کارکنان و
کارگران (تمامی کارکنان شاغل در محدوده کارگاه، اعم از کارگران ایرانی و
غیر ایرانی) در محیط کار و در حین انجام کار را که کارفرما مسئول آن شناخته
می شود را تحت پوشش قرار می دهد. منظور از جبران خسارت جانی، شامل پرداخت
هزینه های پزشکی و غرامت نقص عضو یا فوت کارکنان می‌باشد. بیمه نامه
مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارک
یکی از شرکت های دولتی که در شاهین شهر مستقر است و خیلی از کارکنان آن برخواری هستند  در هر سال به کارکنان خود ۱۴ ماه حقوق می دهد . یعنی برج ۶ و ۱۲ دو تا حقوق می دهد .. به نظر شما آیا این کار قانونی است یا خیر ؟ از نماینده شهرستان خواستار ‍رسیدگی هستیم ..
 بسم الله الرحمن الرحیم
کارکنان سال تحصیلی ۱۳۹۸ ۱۳۹۹ دبیرستان نمونه دولتی ملاصدرا دوره اول
مدیر : محمد صرفی
معاون پرورشی : قاسم جوادی نژاد
معاون دفتری : ایوب شکاریان
ناظم : حمیدرضا میرصابری
با آرزوی موفقیت برای همگان
امیر محمد طاهری _دانش آموز نهم ب 
پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان ناجا
دانلود پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان ناجا، در قالب فایل word، شامل 45 گویه و 15 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده. هدف این پرسشنامه ارزیابی عوامل پانزده گانه رضایت شغلی در کارکنان نیروی انتظامی (عامل توسعه ارتقای شغلی، عامل ارتباطات سازمانی ...
اعتصاب کارکنان شرکت گوگل در سراسر جهان در اعتراض به نحوه رفتار با زنان در این شرکت
کارکنان شرکت گوگل در سراسر جهان روز پنج‌شنبه در اعتراض به نحوه رفتار با زنان اعتصاب کردند و خواستار برخوردی جدی با مدیرانی شدند که به بدرفتاری جنسی متهم هستند.
نیویورک تایمز گزارشی چند روز پیش، درباره آزار و اذیت جنسی در گوگل منتشر کرد. طبق این گزارش اندی روبین، خالق نرم افزار اندروید توسط یک کارمند متهم به آزار و اذیت جنسی شده و سپس با دریافت ۹۰ میلیون دلار
کارکنان حرف های زیادی برای گفتن دارند اما نمی گویند. حرف زدنِ رو به بالا(up ward voice) موضوعی مهم در فرهنگ سازمانی است.بعضی مدیران ، سکوت کارکنان را بیشتر از صدای آنها دوست دارند. وقتی کارکنان با ما صحبت نمی کنند به این معنی است که امید و تمایل خود را برای تغییر دادن شرایط و بهبود بخشیدن به اوضاع از دست داده اند.
صحبت کردن در مورد سازمان و مسائل آن، پیشنهاد دادن برای حل و فصل مسائل سازمان، سوال کردن در مورد آینده سازمان و نگران بودن در مورد سرنوشت س
پاورپوینت ارزشیابی شایستگی کارکنان
دانلود پاورپوینت با موضوع ارزشیابی شایستگی کارکنان، در قالب ppt و در 46 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: میزان موفقیت درنیل به اهداف سازمانی در ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد نیروهای انسانی مشغول به کار در سازمانهاست . بنابراین ارزشیابی
 
در طول روز کارکنان هتل گربه ها را نظافت می کنند و سه وعده غذا در اختیارشان قرار می دهند و ناخن هایشان را مرتب می کنند. اتاق های هتل به دوربین های مداربسته مجهز است و صاحبان گربه ها می توانند از اوضاع حیوان خانگی خود به خوبی اطلاع یابند.
 
این هتل شیک دارای ۳۵ اتاق مخصوص برای گربه هاست . صاحبان گربه ها می توانند از ۳ ساعت تا یکسال گربه های خود را در اختیار کارکنان هتل قرار دهند و سفرهای خود را به راحتی انجام دهند . در طول روز کارکنان هتل گربه ها ر
برای هر صنعت و کاری ویزگی های مشترکی هست که مدیران را در یادها ماندگار می کند 
 
 
1- ارزش قایل شدن برای سلامتی کارکنان -  مثال عینی اینروزها  اجباری کردن  استفاده از ماسک و شیلد محافظتی برای کلیه همکارانی است که در آفیس حضور دارند 
 
2- محافظت در شرایط ناپایدار و همفکری در تصمیم گیری ها با افرادی عاقل و دوراندیش 
 
3- الگو بودن برای همکاران در همه جنبه ها
 
4- همدلی صادقانه با کارکنان و شنیدن همه ایده ها و کلام ها و پیشنهادات  -   صندوق های انتقا
پاورپوینت (اسلاید) آزمون و انتخاب کارکنان
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع آزمون و انتخاب کارکنان، در حجم 22 اسلاید، همراه با توضیحات کامل. بخشی از متن: آزمون نمونه ای از رفتار یک شخص است ولی برخی از آزمون ها به صورتی روشن تر رفتار افراد نمونه گیری شده را مشخص می سازند ...
چه افرادی در حکم شهید می باشند :ماده ۳ آیین‌نامه تعیین و احراز مصادیق شهید و ایثارگر: کارکنان و افراد مشمول بندهای زیر، در حکم شهید محسوب می‌شوند: ۱- رزمندگانی که در داخل منطقه عملیاتی به سبب مأموریت‌های محوله کشته می‌شوند. ۲- کارکنان نیروهای مسلح که در حوادث و سوانح ناشی از پروازهای نظامی و انتظامی و یا حرکت شناورهای سطحی و زیرسطحی به منظور شرکت در مأموریت‌های رزمی، شناسایی رزمی، رزمایشها و عملیات علیه دشمن، گروه‌های معارض و همچنین پر
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان محترم شرکت مخابرات ایران
دغدغه و مشکلات شما را درک می‌کنم نهایت تلاش من و اعضای هیات تخصصی بر این است که آنچه حق و عدالت است اجرا شود و من به عنوان رئیس باید نظر هفده نفر از قضات عضو هیات را به عنوان نظر هیات تخصصی منعکس کنم. به همه شما قول می‌دهم مطالب و مشکلاتتان را در هیات تبیین نمایم.
موفق و پیروز باشید.
اگر شما کارفرما هستید . باید بدانید رفتار خشک و بدرفتاری با کارکنان باعث ایجاد نگرش منفی دربین کارکنان میشود حتی ذفتار نامناسب با یک کارمند یا کارگر ایجاد نگرش منفی به کار در بین منابع انسانی میشود.یا اینکه ممکن است بعضی از آنها دچار کاهش روحیه و شکست شخصیت در نزد خود و دیگر کارمندان و..بشوند.منابع انسانی در یک کسب وکار یا سازمان مهم ترین منابع میباشد که کیفیت و صحت محصولات تولید شده به شدت به آن وابسته است. شما به عنوان کارفرما حق توهین یا فر
ارزیابی عملکرد
ارزشیابی یکی از ابزارهای مهم و موثر مدیریت در جهت دستیابی به اطلاعات
مورد نیاز در خصوص عملکرد افراد و عملکرد یک سازمان می‌باشد،ارزیابی عملکرد
در سازمان‏‌ها به منظور بالا بردن سطح کارایی کارکنان و تشویق و ترغیب
کارکنان بسیار حایز اهمیت می‌باشد.از طرفی آگاه سازی کارکنان از عملکرد
خود، زمینه رشد و پیشرفت آنان را فراهم می‌کند و کارکنان در جهت بالا بردن
کارایی سازمان می‌کوشند و اهداف خود را مقید به اهداف سازمان می‌کنند
مدیریت منابع انسانی
در آغاز کافی بود که کارفرما و کارگر با همدیگر به توافق برسند، اما همراه
با توسعه دانش و تغییر ترکیب نیروی کار، گسترش شهرنشینی و به تبع آن‏‌ها
پدیدار شدن توقعات جدید در کارکنان ضرورت شناخت نیازهای نیروی کار و تاثیر
آن بر کارکردهای سازمان و همچنین تطبیق آن نیارها با اهداف سازمان ضرورت
یافت.وجود متغیرهایی چون تجمع‏‌‌های صنفی کارگری و نقش دولتها در تعیین
سیاستهای اقتصادی و خودکفایی ملل، وجود برنامه‌‌هایی که در سطح
 
 
 
کارکنان خلاق و هوشمند چه ویژگی هایی دارند؟
اریک اشمیت در کتاب "گوگل چگونه کار می کند" از هوشمندان خلاق نام می برد. اودرباره کارکنان هوشمندخلاق میگوید:
آنها هوشمندانه تحلیل می کنند اما در دام جزئیات نمی افتند.
از نیاز کاربران خود به خوبی آگاهند. 
خود را محدود به ساعات کاری نمی کنند.
پرسشگر، خطرپذیر، باز و توانمند در برقراری ارتباط با دیگران هستند.
اما همه اینها در یک
ادامه مطلب
ارزیابی عملکرد
هدف از این مقاله آشنایی با ارزیابی عملکرد کارکنان، آثار مثبت و منفی آن در سازمان‏‌ها، انواع ارزشیابی و روشهای ارزشیابی کارکنان می‌باشد.از
طرفی آگاه سازی کارکنان از عملکرد خود، زمینه رشد و پیشرفت آنان را فراهم
می‌کند و کارکنان در جهت بالا بردن کارایی سازمان می‌کوشند و اهداف خود را
مقید به اهداف سازمان می‌کنند و همواره تلاش خواهند کرد، اما باید به این
مسیله نیز توجه داشت که در سازمان‏‌ها اغلب از استعدادهای بالفعل کار
#استراتژی_منابع_انسانی
بهترین کارکنان را همیشه در ذهن داشته باشیم
یکی از متداول‌ترین اشتباهات در میان مدیران و روسا این است که آنها معمولا بهترین و توانمندترین کارکنان خود را مورد توجه قرار نمی‌دهند و عمده‌ توجه روی کارکنان ضعیف و ناکارآمد است. 
آنها به اشتباه تصور می‌کنند که افراد قوی و کارآمد نیازی به توجه ندارند، در حالی‌که هیچ چیز بدتر از این نیست که یک فرد، چه توانمند و چه ضعیف و ناتوان، از سوی رئیس یا مدیر مافوقش مورد بی‌توجهی قرا
 
آموزش ضمن خدمت که به ( OJT ( on the job training مشهور است ، آموزش توانایی و دانش لازم به کارکنان در جهت انجام کاری مشخص در محیط کار را آموزش حین خدمت میگویند.
آموزش ضمن خدمت از وسایل معمولی که در محیط کار موجود است مانند ماشینها ، مدارک ، دانش و توانایی فرد استفاده میکند تا کارکنان به طور موثرتر وظیفه سازمانی خود را انجام دهند
آموزش ضمن خدمت میتواند به وسیله تجربه کاری به دست آمده در محیط کار رخ دهد یا با انجام عملی وظیفه سازمانی فرد وقوع یابد و یا میت
 
آموزش ضمن خدمت که به ( OJT ( on the job training مشهور است ، آموزش توانایی و دانش لازم به کارکنان در جهت انجام کاری مشخص در محیط کار را آموزش حین خدمت میگویند.
آموزش ضمن خدمت از وسایل معمولی که در محیط کار موجود است مانند ماشینها ، مدارک ، دانش و توانایی فرد استفاده میکند تا کارکنان به طور موثرتر وظیفه سازمانی خود را انجام دهند
آموزش ضمن خدمت میتواند به وسیله تجربه کاری به دست آمده در محیط کار رخ دهد یا با انجام عملی وظیفه سازمانی فرد وقوع یابد و یا میت
به گزارش ایسنا،  اگرچه هنوز لایحه بودجه ۱۳۹۹ اتمام نشده است، اما نوبخت - رئیس سازمان دستور کار و بودجه - اعلام کرده اضافه حقوق کارکنان در سال آینده به نعوظ متوسط ۱۵ درصد خواهد وجود. البته این رقم متوسط است و بخاطر حقوق های پایین تا بسیار از ۲۰ درصد نیز اعمال می شود. این تو حالی است که در لایحه بودجه سال سیال پیشنهاد ۲۰ درصد حقوق کارکنان مطرح شده حیات که داخل ادامه سپس از معاینه هایی که تو مجلس و در روند تصویب بودجه بوسیله ارتکاب آمد، افزایش حق
 چگونه بازخوردِ درست، می‌تواند به بهبود عملکرد کارکنان کمک کند؟
 
توانایی دریافت و ارسال بازخورد مهارت مهمی است که وقتی به طور موثر انجام شود، می تواند تغییرات مثبتی ایجاد کند. با این حال ارسال و دریافت بازخورد اغلب یکی از چیزهایی است که ما بیشتر در محیط کار از آن می ترسیم. بنابراین، راهی وجود دارد که اطمینان حاصل کند که مکالمات بازخوردی سازنده و مثبت است، نه چیزی که باید  اجتناب کرد.
ادامه مطلب
توانمندسازی
کارکنان عبارت است از مجموعه سیستمها، روشها و
اقداماتی که از راه توسعه قابلیت و شایستگی افراد در جهت بهبود و افزایش بهره وری،
بالندگی و رشد و شکوفایی سازمان و نیروی انسانی با توجه به هدفهای سازمان  به کار گرفته می شوند.

عوامل
مؤثر بر توانمندسازی کارکنان
عوامل
مؤثر بر توانمندسازی کارکنان عبارتند از:
1. دانش
و مهارت کارکنان: ارتقای مهارت و دانش کارکنان که رابطه
مستقیمی با کارآفرینی و اثربخشی کارکنان دارد و جایگزینی دانشگران به ج
وجود برخی از مشکلات در سازمانها در حوزه عدالت
سازمانی مانند استفاده از نظامهای جبران خدمت ناکارامد وغیر منصفانه که توانایی
تشخیص وارزیابی درست وبهینه ای از انجام وظایف کارکنان ندارد وبه تخصیص نابرابر
حقوق ودستمزد در سازمان می انجامد،باعث به وجود آمدن بیامدهای نامطلوب وجبران
ناپذیری در سطح سازمان می شود و کاهش رضایت شغلی وعدم مسئولیت پذیری کارکنان در
انجام وظایفشان را به دنبال دارد وباعث بروز پدیده های فساد مالی وانحراف اخلاقی
در کارها
پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان - 49 اسلاید
پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان پاورپوینت نظام جبران خدمت کارکنان } واژه مدیریت جبران خدمات واژه ای است که بیشتر در کتب آمریکایی مطرح شده واین واژه در کتب انگلیسی با عنوان مدیریت پاداش آمده است. واژه های دیگری نیز در همین مفهوم به کار رفته که در این واژه به تدریج منسوخ گردیده اند از جمله این واژه ها : سیستم پرداخت، مدیریت حقو
در دهه اخیر موضوع استرس و آثار آن در سازمانها مورد توجه بسیار واقع
گردیده است؛ اگرچه در علم پزشکی مسیله فشار عصبی و علل و عوارض آن مدتهاست
مورد بررسی و تحقیق قرار دارد، اما باب این بحث در رفتار سازمانی به تازگی
گشوده شده است.در این مقاله، ضمنتعریف مفهوم استرس و تبیین استرس شغلی، عوامل به وجود آورنده استرس مورد مطالعه قرار گرفته و در ادامه مدلهای تیوری استرس تشریح میشود.و
درنهایت راهحلهای مقابله با استرس در محیط کاری ارایه میگردد ین پژوهش
وجود تغییرات سریع ، پیشرفت های تکنولوژیک و رقابت های آشکار و پنهان در
دنیا، اهمیت و ضرورت توانا سازی را بیش از پیش آشکار ساخته است . توان
افزایی ، یک تکنولوژی مؤ ثر و پیشگام است که هم برای سازمان ها ، مزیت
راهبردی و هم برای کارکنان ایجاد فرصت می نماید و ابزار مشارکت اعضای گروه
ها در کامیابی و ناکامی سازمان است.
امروزه منشا اصلی مزیت رقابتی در
تکنولوژی نهفته نیست ، بلکه در فداکاری ، کیفیت تعهد و توانایی نیروی کار
ریشه دارد. از مهمترین منابع
در این مقاله نسبت به خطاهای عمدی و غیرعمدی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان که اخلاق را زیر سوال می‌برد شناخت حاصل می‌‌شود و هدف اصلی دستیابی به راهکارهای مناسب برای مقابله با آنها می‌باشد.از
طرفی آگاه سازی کارکنان از عملکرد خود، زمینه رشد و پیشرفت آنان را فراهم
می‌کند و کارکنان در جهت بالا بردن کارایی سازمان می‌کوشند و اهداف خود را
مقید به اهداف سازمان می‌کنند و همواره تلاش خواهند کرد، اما باید به این
مسیله نیز توجه داشت که در سازمان‏‌
ارزیابی عملکرد
عملکرد در واقع نتایج بدست آمده در فواصل معین و بطور رسمی پس از صرف منابع است و اندازه گیری فرایند کمی کردن این فرآیند است.بنابراین امروزه یکی از اصلی‌ترین مسایل سازمان‏‌ها ارزیابی عملکرد کارکنان و درجه اعتبار آن است.بدین
جهت سازمان‏‌ها نیازمند سیستمی جامع، منعطف و معتبر و امن برای کسب
اطلاعات درونی خود هستند تا با نگاه به آینده بتوانند از تجربیات گذشته
استفاده نموده و سازمان خود را به سوی تعالی سوق دهند.ارزیابی و مدیری
خدمت دوستان عارضم که در جمعی کارکنان شرکت، به ترتیب روزانه یک صفحه از قرآن به همراه ترجمه تلاوت میشود. روز شنبه گذشته که اربعین حسینی (ع) بود و شرکت تعطیل .فردای اربعین یعنی روز یکشنبه که الحمدلله جمع زیادی از کارکنان شرکت از زیارت امام حسین برگشته بودند صفحه ای که نوبت قرائت بود صفحه 593 یعنی سوره مبارکه فجر بود که تلاوت شد . البته در تفاسیر قرآن کریم این سوره را سوره امام حسین (ع) نام برده اند و ما این تقارن زیبا را در خاطر سپردیم.
قابل توجه مدیران و مسئولان ؛؛؛⬅️ پنج رفتار مهم که باید در موعد قانونی انجام گردد / برخی موارد در حسابداری وجود دارد که باید در زمان و مهلت معینی که از طرف دولت و یا سازمان ها تعیین شده انجام شود . عدم انجام این امور باعث تعلق جریمه و یا عدم برخورداری از مزایا و معافیت های مقرر در قانون شود. در زیر به مهمترین از این موارد اشاره می کنیم : ۱ . ارسال لیست مالیات حقوق کارکنان / ۲ .ارسال لیست  بیمه حقوق کارکنان / ۳ .ارسال اظهار نامه مالیات بر ارزش افزو
همواره در سازمانها با توجه به گسترش
فناوری و پیچیدگی های محیطی و گستردگی آن کارکنان در انجام کارهایشان دچار
مشکل می شود که بیشترین مشکلات ناشی از آمورش آنها می باشد و برای حل
مشکلات باید به یک سوال اساسی پاسخ داده شود،آیا در سازمانها احتیاج است
رئیس در نقش مدیر حضور یابد  یا مربی؟ برای جواب به این سوال ابتدا لازم
است بدانیم که این دو چه نقشهایی  در سازمان دارا می باشند.
مدیریت در سازمانها افراد را وادار به
کار می کنند ، آنها را از طریق تر
توانمند سازی
امروزه توانمند سازی به عنوان یکی از ابزارهای سودمند ارتقا کیفی کارکنان و افزایش اثربخشی سازمانی تلقی می‌گردد.جهت تحقق این امر،سازمانها از طریق توانمند سازی
کارکنان مربوطه به منظور تشویق آنان به ابتکار عمل بدون اعمال فشار، ارج
نهادن به منافع جمعی سازمان با کمترین نظارت و انجام وظیفه به عنوان مالکان
سازمان،اقدام می‌نمایند.توانمند سازی مخصوصا در محیط‏‌‌های کاری مجازی
که اعضای سازمان از تعاملات چهره به چهره محروم می‌با
درواقع، نتیجه تحقیقات نشان می‌دهد که برای پیش بینی و توجیه رفتار فرد( به مراتب، بیش از رضایت شغلی) تعهد سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از تعهد سازمانی، بهتر می‌توان میزان غیبت و جابه جایی کارکنان را پیش بینی کرد.نتایج حاصل از الگوسازی معادله ساختاری( SEM) نشان داد که سرمایه روان‌شناختی بر رضایت شغلی( ۲١/۰ =­β) و تعهد سازمانی( ۲۶/۰ =­β )، رضایت شغلی بر تعهد سازمانی(
۴۸/۰ =­β) و تعهد سازمانی بر عملکرد شغلی( ١۸/١ =­β) دارای اثر مستقی
اذیت و آزارهای شغل
 عدم رسیدگی به شکایات و پرداخت غرامت به کارکنان ، کارهای تکراری ، رقابت غیر معمول بین پرسنل و نادیده گرفتن خواسته ها باعث کاهش روحیه پرسنل ، افزایش حملات روانی و خشونت های شغلی می شود (گامزی و ماستن[1] ،2010) .
2-1-5-3  حقوق کم
عدم پرداخت حقوق و امکانات مناسب و اختلافات بین نتایج کار و ارزیابی عملکرد انجام گرفته، خصوصاً هنگامی که این اختلافات ناشی از تعصبات نژادی و مسایل جنسیتی باشد باعث ناامیدی در پرسنل می شود (گامزی و ماستن ،2010
با ارزش ترین دارایی هر
سازمانی نیروی انسانی متخصص و متعهد آنست اما متاسفانه در بیشتر شرکتهای دولتی و
خصوصی شاهد عدم دانش مدیران  در این خصوص
هستیم. در واقع تبعیض و عدم قدرشناسی در مدیران نسبت به کارکنان تبدیل به یک
سندروم خطرناک شده و نتیجه نهایی آن پایین بودن کارایی مجموعه، نیروی کار ناراضی و
تغییر پی در پی کارکنان در شرکتهای خصوصیست.
ایجاد حس دلگرمی در
کارکنان که عموما از قشر متوسط و پایین جامعه هستند بعضا بسیار ساده بوده و حتی
گاهی با یک
  پایان نامه تاثیرابعاد ساختاری سازمان بر رضایت شغلی کارکنان  دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته مدیریت دولتی گرایش تشکیلات و روشها   عنوان: تاثیرابعاد ساختاری سازمان بر رضایت شغلی کارکنان مورد مطالعه: (دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه … ادامه خواندن "پایان نامه در مورد رضایت شغل"
ادامه مطلب
وزیر راه و شهرسازی درباره طرح مسکن کارکنان دولت اظهار داشت: قرار بر
این است که از همان بدو استخدام افراد، تا ۵ سال از حقوق و درآمدشان
ماهیانه مبلغی کسر و در صندوقی سپرده‌گذاری شود. پس از آن ظرف دو سال،
متقاضیان برای ورود به فهرست پروژه‌هایی که صندوق در آن  سرمایه‌گذاری کرده
کاندیدا می‌شوند. طی دو سال هم واحدها ساخته می‌شود و از سال هفتم هم خانه
را به متقاضیان تحویل می‌دهند و با پرداخت اقساط طی ۱۵ سال، خانه به
مالکیت افراد در می‌آید.
وز
چرا به نصب دوربین مداربسته نیاز داریم ؟
مراقبت از کودکان و سالمندان
وقتی در خانه خود، کودک یا فراد میانسالی زندگی می کنند و شما از آنها دور هستید، با کمک نصب دوربین مداربسته می توانید از راه دور، آنها را ببینید و خیالتان بابت سلامتی آنها راحت باشد. علاوه بر این، شما می توانید امنیت خانه را نیز زیر نظر داشته باشید.
مراقبت از محل کار از راه دور
وقتی شما به هر دلیلی در محل کارتان حضور ندارید و نیاز باشد که کارکنان تان یا محل کارتان را زیر نظر دا
شاید بیشترین مشکلی که افراد جدید الورود به سازمانها با آن مواجه می شوند این است که نمیدانند دقیقا در سازمان چه وظایفی را باید انجام دهند.
درمواردی  پیش می آید که افراد در آزمون استخدامی قبول شده و وارد سازمان مربوطه می شود و تا هفته ها در گنگی به سر می برد و این عامل باعث می شود در ابتدای ورود افراد در سازمانها دچار یک فشار روحی شوند و دربرخور  اول تمامی ذهنیت آنها در مورد سازمان از بین برود و از ورود خود پیشمان شوند.
.برای جلوگیری از  این کار
دانلود پاورپوینت دوره توجیهی بدو خدمت
فرمت فایل: پاورپوینت pptx
تعداد اسلایدها: 39 اسلاید
حجم فایل: 990 کیلوبایت
دوره توجیهی بدو خدمت
1- آشنائی کارکنان با دستگاه اجرائی مربوطه2- آشنائی کارکنان با محل خدمت3- آشنائی کارکنان با شغل مورد تصدی
لینک دانلود فایل
دانلود پاورپوینت دوره توجیهی بدو خدمت
سلامت سازمانی
عاملی که در بهبود عملکرد شغلی می­تواند موثر باشد وجود یک سازمان سالم با زیر مجموعه توانمند است.این
مقاله، مبتنی بر کاری پژوهشی، با هدف بررسی تاثیر سلامت سازمانی بر عملکرد
شغلی کارکنان با تبیین نقش میانجی توانمندسازیانجام شده که به بررسی
ادبیات نظری و آزمون فرضیه­های تحقیق پرداخته است.در قالب یک پیمایش،
برای انتخاب نمونه از جامعه آماری شامل کلیه کارکنان دستگاه­های اجرایی
شهرستان سیرجان، تعداد ۲۷۴ نفر به عنوان نمونه آما
به‌طور
کلی، سه عنصر نامرئی در شکل‌گیری عملکرد افراد وجود دارد که تاثیر شگرف وتعیین‌کننده‌ای
بر عملکرد کلیه سطوح شرکت‌ها و سازمان‌ها داشته و قدرت و کارآمدی هر مدیری بر اساس
میزان توجه او به این سه عنصر و عامل تعیین‌کننده مشخص می‌شود. نخستین عامل نامرئی
موثر بر عملکرد، کیفیت نتایج و دستاوردها است که به کیفیت اقدامات و رفتارهای کارکنان
سازمان و میزان تاثیرگذاری مدیران بر شکل‌گیری آنها مربوط می‌شود. هنگامی که یک مدیر
بتواند با ایجاد و
معمولا محل کار پرسنل و کارکنان ادارات و شرکتهای در یک نقطه متمرکز است و در قرارداد کار، یک مکان بعنوان محل فعالیت کارکنان سازمانها، ادارات و شرکتهای قید می شود. اما گاهی برای پیشبرد امور سازمان نیاز به حضور برخی از پرسنل در محلی غیر از مکان اصلی شرکت است‌. در واقع اعزام به ماموریت یکی از نیازهای کاری هر واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی است و در قبال آن مزایایی در چارچوب قوانین و مقررات به فرد اعزام شونده تعلق می گیرد.


ادامه مطلب
سازمان
شاد

سازمان
شاد سازمانی است که ذی نفعان کلیدی را شاد میسـازد. بـرای شـادنمـودن ذینفعـان،
سازمان باید تا جایی که امکان دارد نیازها و خواستههای آنها را برآورده سازد(چرمنیـک،2013)
.سـای روتـا،مشکیند و ملتزربیان میدارند عوامل مهم در ایجاد شادی و نیروی کـار مشـتاق،
برابـری (رفتـاراحترام آمیز، انصاف و امنیت)؛ موفقیت (غرور و افتخار به شرکت، توانمندسازی،
بازخورد، چـالش شغلی) و اعتماد متقابل همکاران می باشند ( نجاری، ضماهنی،
آذر، معارفی،1394)
 ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به کاهش چشمگیر بیماری کرونا و برطرف شدن نیاز فوری مراکز پزشکی و درمانی نیرو‌های مسلح به کارکنان وظیفه پزشکی و پیراپزشکی که به عنوان دوره احتیاط در حال خدمت بودند، ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تشکر از تمامی این عزیزان که پر تلاش و خالصانه در راستای ابلاغ این ستاد در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی کردند، به کلیه سازمان‌های نیرو‌های مسلح اعلام می‌دارد که کل
بوروکراسی روشی است  برای سازماندهی و هر گاه بحث درباره بوروکراسی مطرح می شود سازمانهای بزرگی که بهطور نظام یافته کار می کنند به ذهن متبادر می شود. به نظر یکی از صاحب نظران، بوروکراسی شکل ایده آلی برای سازماندهی است که فعالیتهای سازمانهای بزرگ را به گونه ای هدایت می کند که بیشترین تولید یا خدمت موثر حاصل شود. مدیریت بر چنین سازمانی (مدیریت بوروکراتیک) دارای هفت مشخصه به شرح زیر است.
1. قوانین مقررات. قوانین و مقررات خطوط راهنمای اصلی برای تعر
♦️اعلام وضعیت کاری ادارات تا ۲۰ فروردین
جهانپور درباره تعطیلی ادارات تا ۲۰ فروردین:۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کارمند قطعی داریم که ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار معادل ۵۰ درصد در همان ابتدای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند.  ۵۰۰ هزار نفر کارکنان نظام سلامت هستند که امکان تعطیلی آن‌ها وجود ندارد، بلکه به طور مضاعف هم کار می‌کنند. ۲۰۰ هزار نفر در شهرداری‌ها و نیروهای نظامی و امنیتی در حال خدمت به مردم هستند  و تعطیل نخواهند شد.بیش از ۲ میلیون نفر از ک
پوشش های ظاهری معلم ها ، مدیر و کارکنان ،دانش آموزان
استفاده از روپوش های شاد برای دانش آموزان و همچنین  پوشش مرتب و استفاده از رنگهای شاد و روشن برای کارکنان مدرسه
بهداشت:تمیز بودن محیط مدرسه، کلاسها، بهداشت فردی، اجتماعی ، دانش آموزان
الف)معلم شاد و با روحیه:معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم میکند ،چانچه قرار باشد که روح دانش اموزان پرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد.
حال اگر روح معلم افسرده و ناتوان باشد شانس ناچیزی
فرمانده تیپ ۲۸۸ زرهی خاش از امدادرسانی این تیپ به سیل‌زدگان شهرستان خاش خبر داد.
 به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده تیپ ۲۸۸ زرهی خاش، گفت: در پی جاری شدن سیل در شهرستان خاش و روستاهای اطراف، با درخواست ستاد بحران شهرستان خاش، کارکنان تیپ ۲۸۸ زرهی به کمک مردم سیل زده شتافتند.وی افزود: گردان بلیات تیپ ۲۸۸ ارتش بلافاصله پس از درخواست مسئولین شهری با حضور نفرات زبده و متخصص، همراه با تجهیزات و امکانات لازم با چند دستگاه نفر
مزایای بکارگیری مدیریت دانش
تحقیقات گوناگون در گذشته، مزایای بکارگیری اثر بخش مدیریت دانش را نشان داده اند. برخی از مزایای بکارگیری مدیریت دانش در سازمانها عبارتند از :
ارائه خدمات و محصولات برتر.
بکارگیری سریع تر نظرات و اختراعات
کاهش هزینه های تولید
افزایش سطح یادگیری سازمانی
تقویت سطح فرهنگی سازمانی
ایجاد مزیت رقابتی پایدار در سازمان
ایجاد توانمندی در حل مسائل سازمان در کوتاهترین زمان ممکن
بهبود بهره وری در ارائه محصولات و خدمات به م
 ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به کاهش چشمگیر بیماری کرونا و برطرف شدن نیاز فوری مراکز پزشکی و درمانی نیرو‌های مسلح به کارکنان وظیفه پزشکی و پیراپزشکی که به عنوان دوره احتیاط در حال خدمت بودند، ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تشکر از تمامی این عزیزان که پر تلاش و خالصانه در راستای ابلاغ این ستاد در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی کردند، به کلیه سازمان‌های نیرو‌های مسلح اعلام می‌دارد که کل
امروزه روان شناسان بر این باورند که موفقیت نهایی یک سازمان بزرگ به هوش معنوی مدیران و کارکنان آن بستگی دارد هرچند که هوش عقلانی و هوش عاطفی نیز تا حدی این موفقیت را تضمین می کند . 
 
تشویق معنویت در محیط کار می تواند منجر به افزایش خلاقیت ، صداقت و اعتماد ، تعهد سازمانی ، رضایت شغلی ، مشارکت شغلی ، اخلاق و وجدان کاری ، انگیزش ، عملکرد و بهره وری بالا شود . 
 
با توجه به اهمیت شرکت های نفتی در چرخه اقتصادی و تامین انرژی وهمچنین صادرات کشور، این ش
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
 
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ساعت حضور و غیاب مانند ابزاری نامریی است که می‌تواند زمان دقیق حضور و غیاب پرسنل را ثبت کند.ین ابزار علاوه بر اینکه مانع تخلف در ثبت ترددها می‌شود؛ مزیت‌های دیگری مانند حفظ مسایل امنیتی نیز دارد. کارکنان تنها با اثر انگشت خود می‌توانند وارد و یا خارج شوند.
 دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت‌ها را همراه با اطلاعاتی که در پایگاه داده خود دارد؛ مقایسه می‌کند و تنها در صورت تطابق، به فرد
 
1-7-1-3)وظیفه‌گرایی یا آغازگرایی : بر اساس این دیدگاه هر عمل به نیت شخص تصمیم گیرنده بستگی دارد . با معیار هایی چون عرفی بودن ، منصفانه بودن ، انجام وظایف و پایبندی به قوانین اخلاقی تعریف می شود که می توان آنرا با مقیاس فاصله ای و طیف پنج نقطه ای لیکرت مورد سنجش قرار داد.
1-7-1-4)عدالت توزیعی: در این تئوری یک عمل را در صورتی که منجر بـه افزایش همکاری بین اعضای جامعه شود، می‌توان درست و عادلانه و مناسب (و بنابر‌این اخلاقی) نامید . و بر اساس معیار ها
پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستمها فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: PPTXتعداد صفحات: 118حجم فایل: 450قیمت: 25900 تومانبخشی از متن:توضیحات:فایل پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستمها. این فایل در ارتباط با تجزیه و تحلیل سیستمها تهیه شده است، در حجم 118 اسلاید قابل ویرایش.بخشی از متن:متداولترین فنون و تکنیکهایی که آنالیست را در زمینه بهبود وضع فعلی و پیشنهاد وضع آتی یاری می دهند عبارتند از: بررسی تقسیم کار بررسی جریان کار بررسی جا و مکان کنترل ف
از نیازسنجی به عنوان پایه واساس هر فعالیتی می توان
نام برد .به زبان ساده می توان گفت نیازسنحی یعنی گردآوروی اطلاعات مورد نیاز افراد
وسازمانها برای پیشبرد اهداف وتوسعه فعالیت ها. برای اینکه یک سازمان بتواند به اهداف
مورد نظر خود دست یابد لازم در وهله اول به شناسایی نیازهای خود بپردازد.
درسازمانها
قسمت مدیریت منابع انسانی با استفاده از نیازسنجی 
می تواند تعیین نمایند که کارکنان سازمان نیاز به چه آموزش هایی دارند  و آنها را برای  کارکنان مه
امروزه با توجه به حضور گسترش جوامع و سازمان ها وپیشرفت های تکنولوژی
نیازمند نیروهای انسانی توانا و کارامد در سازمانها احساس می شود.آن چیزی
که در سازمانهای موفق امروزی به عنوان عامل موفقیت محسوب می شود نیروهای
انسانی خلاق می باشند که قابلیت بیان ایده های خلاقانه و ایجاد مزیت رقابتی
متمایز برای سازمان خود در مقابل دیگر سازمانها دارا می باشند.در این خصوص
لازم است با یک نگاه متفاوت به سازمانها نگریسته شود و آن نگاه می توان
نگاه کارآفرینی
روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش‌های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراریِ ارتباطاتِ مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با آن در ارتباطند انجام می‌دهد.
روابط عمومی، روبه‌رو شدنِ یک سازمان یا مؤسسه با مخاطبانش را از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافعِ مشترک آن‌ها مربوط است. سخنرانی در کنفرانس‌ها، همکاری با رسانه‌ها و بهره‌وری از آنها، ارتباطات بحران، اشتغال به امورِ اجتماعی از طریق رسانه‌ها و
باشگاه خبرنگاران: در لایحه بودجه سال آینده مبلغ عیدی کارکنان حدود یک میلیون و 200 هزار تومان و افزایش حقوق آن ها به طور متوسط 15 درصد تعیین شده است.
دولت لایحه بودجه سال آینده را نیمه آذرماه به مجلس می برد و بر این اساس چندی پیش بخشنامه مربوط به پیش بینی بودجه را به دستگاه ها ابلاغ کرد. به تازگی نیز ضوابط مالی تنظیم لایحه بودجه اعلام شده است. 
بر این اساس مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) در بودجه سال آینده حدود یک میلیون و 200 هزار تومان پیش بینی شده است.
خبرگزاری ایسنا: برآوردهای اولیه از این حکایت دارد که دولت در سال جاری حدود یک میلیون و ۷۸ هزار تومان به عنوان عیدی به کارکنان خود پرداخت خواهد کرد.

در ایام پایانی سال موضوع دریافت عیدی و رقم آن برای کارکنان دولت حائز اهمیت است؛ مبلغی که بر مبنای خاصی محاسبه و معمولا همراه با حقوق بهمن ماه پرداخت می‌شود.
برای سال جاری طبق آنچه که در بودجه پیش‌بینی شد، دولت عیدی یک میلیون و ۷۸ هزار تومانی را برآورد کرده بود و البته آخرین پیگیری‌ها نیز از این
سیستم ارزیابی عملکرد فرآیندی
است که بوسیله آن یک مدیر رفتارهای کاری نیروی انسانی را از طریق سنجش و
مقایسه آنها با معیارهای ازپیش تنظیم شده ارزیابی می‌کند و نتایج حاصله را
ثبت می‌نماید و آنها را به اطلاع نیروی انسانی سازمان می‌رساند.ارزیابی
عملکرد افراد و ارزش‌گذاری به کار و خدمات ارایه‌شده از سوی آنها به منظور
تشخیص نقاط قوت و ضعف عملکردشان، از دیرباز امری شناخته‌شده بوده است.بهترین
حالت زمانی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان اینست که
پرسشنامه استاندارد انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام
دانلود پرسشنامه استاندارد انگیزش شغلی هاکمن و اولدهام، در قالب فایل word. این پرسشنامه که جزو معتبرترین پرسشنامه های سنجش انگیزش شغلی کارکنان است، دارای 15 پرسش است که از متن اصلی ترجمه شده و هدف از آن بررسی نگرش های کارکنان در زمینه شغل کنونی آنها در سازمان می باشد.
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
 
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ساعت حضور و غیاب مانند ابزاری نامریی است که می‌تواند زمان دقیق حضور و غیاب پرسنل را ثبت کند.ین ابزار
علاوه بر اینکه مانع تخلف در ثبت ترددها می‌شود؛ مزیت‌های دیگری مانند حفظ مسایل امنیتی نیز دارد. کارکنان تنها با اثر انگشت خود می‌توانند وارد
و یا خارج شوند.
 
 دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت‌ها را همراه با اطلاعاتی که در پایگاه داده خود دارد؛ مقایسه می‌کند و تنها در صورت تطابق، به ف
⭕️سند حسابداری #حقوق_ودستمزد
پیش از ثبت سند حسابداری حقوق و دستمزد باید محاسبات حقوق و دستمزد انجام شده باشد.نتیجه محاسبات حقوق و دستمزد جهت ثبت سند در نرم افزار حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد. سند حقوق و دستمزد یک سند هزینه ای می باشد، بخش عمده این سند مربوط به ثبت بدهکار هزینه های پرسنلی می شود و در طرف بستانکار ثبت جاری کارکنان سازمان بیمه و مالیات را خواهیم داشت. ◀️ثبت بدهکار سند حقوق و دستمزد پارامتر های حقوق بر اساس هر بنگاه اقتص
تعهد سازمانی
تعهد سازمانی ازجمله نگرش‌‌هایی است که در مباحث رفتار سازمانی مطرح می‌شود.تعهد سازمانی حاکی
از نگرش کارکنان به سازمان است و رضایت شغلی نشان دهنده نگرش کارکنان نسبت
به شغل خود ازجنبه‏‌‌های مختلف استاز یافته­های تحقیق می­توان نتیجه گرفت
که ابعاد تعهد سازمانی و معنویت در محیط کار با رفتار اخلاقی کارکنان رابطه
دارد.بنابراین برای مدیران مهم است که برای بهبود رفتار اخلاقی
کارکنان در سازمان و توسعه سازمان، متغیرهای تعهد ساز
سرلشکر موسوی با حضور در گروه 44 و 55 توپخانه اصفهان ضمن بازدید از آمادگی و توان رزمی کارکنان، موارد تاکتیکی، تکنیکی و عملیاتی این یکان ها را ارزیابی قرار داد.

فرمانده کل ارتش همچنین در جلسه هم اندیشی افسران دوره عالی و فرماندهان مرکز آموزش توپخانه نیروی زمینی ارتش در اصفهان شرکت کرده و سپس با حضور در جمع کارکنان در خصوص آمادگی نیروهای مسلح و ضرورت آن در برهه حساس کنونی مواردی را بیان کرد.
در ادامه، فرمانده کل ارتش با مسئولان و فرماندهان مرک
حسابداری منابع انسانی، در واقع کاربرد مفاهیم سیستم اطلاعات حسابداری در محدوده مدیریت نیروی انسانی است. این حسابداری معیار سنجش و گزینش هزینه و ارزش گذاری نیروی انسانی به عنوان منابع اصلی هر موسسه است. هزینه های نیروی انسانی، نظیر سایر هزینه ها از دو بخش هزینه های جاری و سرمایه ای تشکیل می شود اندازه گیری عملکرد نیروی انسانی نیز جزء اصلی سیستم کنترل حسابداری مدیریت است.
برنامه ریزی مناسب و تصمیم های کنترلی نیازمند اطلاعات مرتبط با نحوه ک
تجزیه و تحلیل مشاغل؛ از تئوری تا عمل فرمت فایل دانلودی: .docفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 10حجم فایل: 120 کیلوبایت قیمت: 4400 تومان
توضیحات:تحقیق کلاسی دوره کارشناسی ارشد با موضوع تجزیه و تحلیل مشاغل، در قالب فایل word و در حجم 10 صفحه. مقدمه:تجزیه و تحلیل شغل را می‌توان هر نوع فعالیت یا فرآیند جمع‌آوری، منظم کردن و ارزیابی اطلاعات مربوط به کارکنان سازمان، دانست .موفقیت در هر شغل یا حرفه مستلزم این است که شخص بداند چگونه می‌تواند کارش را بهتر یا ب
مقاله توانمند سازی
توانمندسازی کارکنان یکی از تکنیک‏‌‌های موثر برای افزایش بهره وری کارکنان و استفاده بهینه از ظرفیت و توانایی‏‌‌های فردی وگروهی آنها در راستای اهداف سازمانی است.توانمند سازی فرایندی است که در آن از طریق توسعه و گسترش نفوذ و قابلیت افراد وتیم‏‌ها به بهبود و بهسازی مستمر عملکرد کمک می‌شود.در این مقاله با یک رویکرد کابردی به مفهوم توانمندسازی کارکنان، به توضیح و تبیین ابعاد این مفهوم، تعاریف، ویژگی هایسازمانی کارکنا
نظام ترفیعات و ارزشیابی عملکرد کارکنان
              مقاله مدیریت با عنوان نظام ترفیعات و ارزشیابی عملکرد کارکنان در فرمت ورد 16  صفحه و حاوی مطالب زیر می باشد: * مقدمه * اهداف ارزیابی عملکرد * معیارهای ارزشیابی عملکرد * سرپرست مستقیم * همکاران * خودسنجی * زیردستان مستقیم * استفاده از کمیته های ارزشیابی * روش جامع * شیوه های ارزشیابی عملکرد * نوشتن شرح حال * ثبت رویدادهای حساس * روش مقیاسی * روشهای مقایسه ای * متداولترین روشهای مقایسه ای از این قر ..
نارضایتی شغلی در این روزها بسیار زیاد است.
در بعضی از صنایع این نارضایتی به ۷۰ درصد می رسد.
در بازاردشوار کار،نارضایتی از این حد هم بیشتر است.
در بسیاری از مواقع کارکنان به این نتیجه می رسند.
که روسا و مسولان انها را به درستی درک نمی کنند.
[block]14[/block]آیا رییس ملاحظه گری هستید؟در بیشتر مواقع سرپرستان نشانه های کارکنانی را که روز به روز .
از کارشان ناراضی تر می شوند درک نمی کنند.
از انجایی که بیشتر سرپرستان به جای کارکنان به شغل  وکار توجه می کنند.
نارضایتی شغلی در این روزها بسیار زیاد است.
در بعضی از صنایع این نارضایتی به ۷۰ درصد می رسد.
در بازاردشوار کار،نارضایتی از این حد هم بیشتر است.
در بسیاری از مواقع کارکنان به این نتیجه می رسند.
که روسا و مسولان انها را به درستی درک نمی کنند.
[block]14[/block]آیا رییس ملاحظه گری هستید؟در بیشتر مواقع سرپرستان نشانه های کارکنانی را که روز به روز .
از کارشان ناراضی تر می شوند درک نمی کنند.
از انجایی که بیشتر سرپرستان به جای کارکنان به شغل  وکار توجه می کنند.
برای دانلود فایل های مورد نظر بر روی گزینه زیر کلیک کنید
کلیک کنید...

دستورالعمل سیستم بهای تمام شده + دستورالعمل تنخواه گردان + دستورالعمل آموزش کارکنان + دستورالعمل انبارگردانی + آئین نامه وام کارکنان + آئین نامه معاملات + آیین نامه مرخصی ها + آئین نامه ماموریت + آئین نامه مالی + آئین نامه دستمزد + آئین نامه حضور و غیاب + آئین نامه تنخواه گردان + آئین نامه تسهیلات رفاهی + آئین نامه اموال + آئین نامه استخدام
مقاله الگوی تحلیل متغیرهای مؤثر بر استعداد
مقاله بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری منابع انسانی با تاکید بر نقش سرمایه فکری و عوامل محیطی- مکانی
مقاله طراحی و تدوین مدل‌شناختی تصمیم‌گیری فردی فرماندهان و مدیران
مقاله تحلیل راهبردهای مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها با رویکرد فناوری اطلاعات
مقاله بررسی رابطه‌ی بین شایستگی‌های عاطفی‌اجتماعی مدیران و رضایت کارکنان از کیفیت ‌زندگی‌کاری
مقاله تأثیر انواع راهبردهای جبران خدمات بر رضایت ا
مقاله الگوی تحلیل متغیرهای مؤثر بر استعداد
مقاله بررسی عوامل موثر بر بهره‌وری منابع انسانی با تاکید بر نقش سرمایه فکری و عوامل محیطی- مکانی
مقاله طراحی و تدوین مدل‌شناختی تصمیم‌گیری فردی فرماندهان و مدیران
مقاله تحلیل راهبردهای مدیریت منابع انسانی در سازمان‌ها با رویکرد فناوری اطلاعات
مقاله بررسی رابطه‌ی بین شایستگی‌های عاطفی‌اجتماعی مدیران و رضایت کارکنان از کیفیت ‌زندگی‌کاری
مقاله تأثیر انواع راهبردهای جبران خدمات بر رضایت ا
کارفرمانیوز - مدیران دوست ندارند کارکنان خود را اخراج کنند، زیرا امری ناراحت کننده و ناخوشایند است. اما قطع همکاری و تعدیل نیرو به ویژه در بحران‌ها و تلاطم‌های اقتصادی، بخشی از چرخه حیات سازمان‌ها محسوب می‌شود و برای انجام آن، هم راه‌های درست و هم نادرست وجود دارد. در اینجا به برخی از این بایدها و نبایدها اشاره می‌شود ...
وظایف انجام شده توسط هر یک از کارکنان خود را تجزیه و تحلیل کنید. وظایف مازاد و منسوخ را شناسایی کنید و با دقت مهارت‌ه
روش‌های ارزان برای افزایش فروش
پشت هر کسب‌و‌کار موفق یک شخص با اراده وجود دارد که کارها و تصمیماتش کسب‌و‌کار را به اینجا رسانده است! شما می‌توانید آن شخص باشید!
کار اصلی مدیر کسب نتایج بزرگ از طریق کارکنان است. با این تعریف بسیاری از مدیران در واقع مدیر نیستند. آن‌ها شاید صاحب کسب‌و‌کار باشند ولی یک فرد همه‌کاره و همه‌فن‌حریف هستند و به جای آنکه به کمک تیم نتایج ارزشمندی کسب کنند، خودشان اغلب کارها را انجام می‌دهند.
ما دوره‌ای طراحی
 
عنوان کامل پایان نامه :
 
 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی
 
قسمتی از متن پایان نامه :
 
 
4 ارزیابی علمی عملکرد کارکنان
به فرایند ثبت نتایج حاصل از کارکرد یا فعالیت متصدی یک شغل در طی یک دورة زمانی معین، ارزیابی عملکرد شغلی گفته می‌وشد. از نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد شغلی کارکنان میتوان در موارد بسیار استفاده کرد. بعضی از این موارد عبارتند از: (1) تعیین حق الزحمه کارکنان، (2)آگاهی از پیشرفت کارکنان در کار خود، (3) آگا
تفویض اختیار در مدیریت
تفویض اختیار
به کارکنان ، مهارتی مدیریتی است که تاکنون کمتر از سایر مهارتهای مدیران
مورد توجه قرار گرفته است. علت شکست بیشتر مدیران ایرانی این است که
نتوانسته اند به خوبی از مهارت تفویض اختیار استفاده کنند و همیشه درگیر و شلوغ بوده اند.
مدیران اگر وقت کافی داشته باشند می توانند وظایف مدیریتی را به خوبی
انجام دهند. یعنی تا زمانی که تا حد امکان وظایف و مسئولیت ها را واگذار
نکنید وقت اضافی برای مدیریت را نخواهید دا
فرهنگ مدفوع چیست ؟
 
هدف
روند
نتایج
سلامت روده
فرهنگ مدفوع چیست؟
کشت مدفوع می تواند به پزشک شما در درک و درمان مشکلات دستگاه گوارش یا دستگاه گوارش شما کمک کند. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است علائم هضم ناخوشایند را تجربه کنید. در بعضی موارد علت عفونت باکتریایی است. پزشک شما می تواند برای بررسی باکتری های مضر از مدفوع ، نمونه مدفوع یا مدفوع خود را سفارش دهد.
فرهنگ مدفوع با تجزیه و تحلیل تخم مرغ و انگل مدفوع متفاوت است. بعضی اوقات لازم است کار
 
همیشه نیروی انسانی متعهد ، مهمترین عامل پیشرفت سازمانها بوده - افرادی که می مانند و در روزهای سخت قوی تر از قبل پشتیبان شرکت خود می شوند تا طوفان رد شده و موفقیت دوباره فرا رسد.
 
 
همیشه تعیین روشن استانداردها و خواسته ها و هدف های سازمانی که بستگی به شرایط امکان تعدیل و تغییراتی را نیز دارند باعث میشود تا کارکنان همسو با شرکت خود حرکت کنند .    راهکارهایی که توسط افراد حاذق با هوش هیجانی بالا و پذیرنده چالش ها  ارایه شده اند.
 
راهکارهای پی
توانمندسازی کارکنان
توانمندسازی دارای معنای عام و خاص و تعبیرهای بیشماری است و این تنوع تعریفها و رویکردها، انسجام و یکپارچگی را از این مفهوم با مشکل روبه رو ساخته است، به گونه ای که در تعریفها توانمندسازی عواملی، چون : انگیزش درونی ، ادراک و تعهد ، ساختار شغل، انتقال قدرت یا اختیار و تسهیم منابع و اطلاعات به کار رفته است. توانمندسازی در حقیقت فرایند مستمر و دائمی است و در محیط پویا در سطوح متفاوت مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.
توانمندساز
در روز مراسم عروسی، ممکن است استرس های بسیار زیادی به عروس و داماد عزیز وارد شود. این استرس می تواند ناشی از مسائلی از قبیل: هماهنگی بین تشریفات و برگزارکننده ی مراسم با آتلیه و یا گروه موزیک، اطمینان از عملکرد صحیح تشریفات، بدقولی نکردن آرایشگاه و گلفروشی و ... باشد. از آنجایی که عروس و داماد بیشترین ساعات روز عروسی خود را همراه تیم عکاسی و فیلمبرداری می گذرانند، رعایت اخلاق حرفه ای از سوی کارکنان آتلیه، می تواند از استرس های وارد آمده به عر
 
منبع مطلب
 
Telecommuting یا Teleworking
 
درباره دورکاری مطالب اکادمیک و فنی زیادی هر روز نوشته و منتشر می شود که کاربران و توسعه دهندگان از خوبی و بدی های این موضوع صحبت می کنند. 
 
فراتر از مطلب منعکس شده در این مقاله شرکت هاوش  ، موضوع امنیت اطلاعات برای شرکتها همیشه و همیشه بالاترین اولویت بوده است. 
 
امنیت داده ها ، محرمانگی مکالمات و تصمیم گیری های حین کنفرانس کال ها ، مرز باریک حفظ اعتماد مشتریان و پلن شرکت و یا از دست رفتن این اعتماد و یا او ر
ابزار ایمنی
در عصر حاضر، ایمنی در محیط های کار یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت است. ایمنی به معنای میزان دور بودن از خطر و حوادث می باشد. در محیط های صنعتی، با وجود ماشین آلات و ابزارهای گوناگون صنعتی، کارکنان در معرض خطرات گوناگونی می باشند. بنابراین     ابزار ایمنی      صنعتی می تواند در پیشگیری از حوادث نقش بسزایی داشته باشد. ایمنی فضا و کارکنان در بازده و بهره وری واحدهای تولیدی و صنعتی نیز تأثیر زیادی خواهد داشت، چرا که موجب کاهش صدمات، جر
✅به اطلاع همه شهروندان محترم میرساند؛
⬅️مدت نزدیک به 3 هفته بود بدلیل نیاز به بازسازی همه دستگاه های سی ان جی (اورهال) جایگاه این شهر تعطیل بوده واز خدمات رسانی به شهروندان محروم بود،
لذا ضمن پوزش از همه شهروندان محترم معروض میدارد در طی این مدت تمام پیگیرهای لازم از طرف کارکنان شهرداری چه از طریق اجاره دار و چه از طریق شرکت ملی نفت انجام گرفت و مکاتباتی نیز به جهت تسریع در تعمیرات با مسئولین شرکت نفت بروجن و استان انجام گردید و چندین مورد
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای روزآمدسازی تجهیزات و سلاح‌های ارتش جهت مقابله با هر تهدیدی تلاش می‌کنیم.امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از بخش‌های مختلف تیپ ٢٦٤ پیاده سلماس و در جمع ارتشیان پادگان ٢٦٤ شهید عبدی این شهرستان، گفت: آمادگی تیپ ٢٦٤ سلماس و دستاوردهایی که این تیپ در دوران دفاع مقدس داشته است، جای تقدیر و تشکر داردو کارکنان تیپ ٢٦٤ اعم از پایور و وظیفه در بازدیدی که داشتیم، نشان دادند که در برابر هرگون
تفاوت بین رهبر و مدیر
موفقیت، کم و بیش در دسترس همه برندها  هست، اما قله موفقیت را کسانی فتح میکنند که از رهبری بیش از مدیریت  در سازمان برخورد هستند
حاصل  تحقیقات ادوارد دمینگ نشان میدهد که  حدود %۸۵ خطاها ناشی از وجود کاستی هایی در سیستم ها و فرایندهاست تا اینکه  ناشی از کارکنان باشد.
بجای آزار کارکنان برای بهتر انجام دادن  کارهای  بد؛ کارهای بهتری را برای انجام دادن به آنها بسپارید!
واین امر مستلزم برخورداری از رهبری است !
هر تیم به یک مد
انتقادپذیری را به نوعی الگو تبدیل کنیدبسیاری از مدیران به‌دلیل روحیۀ شکننده‌‌شان، خود دست‌آخر عامل تقویت هم‌نوایی می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد که احساس عدم امنیت در مدیران، آن‌ها را از ایده‌جویی باز‌‌داشته و موجب می‌شود که در مقابل پیشنهادها جبهه بگیرند. طولی نمی‌کشد که کارکنان متوجه حقیقت ماجرا شده و ایده‌های خود را از بیم عواقب و دردسرهای آن کنار می‌گذارند. یکی از راه‌های غلبه بر این مانع آن است که زیردستان را ترغیب کنیم تا ص
فروش
هدف از اجرای این پژوهش، بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش درک‎شده و عملکرد مشتریان است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی است و از نظر شیوۀ گردآوری داده­ها، توصیفی و پیمایشی از نوع همبستگی شمرده می­شود. جامعۀ آماری آن، کلیۀ مشتریان (نامحدود) و کارکنان بانک­ها و مؤسسه‎های مالی شهرستان پل‎دختر (141 نفر) در نظر گرفته شده است. برای جامعۀ کارکنان، از نمونه­گیری تمام­شماری استفاده شد و به‎کمک فرمول کوکران 384 نفر از مشتریان به‎صورت تصادفی ط
عدالت سازمانی
این رویکرد توصیفی بیشتر روی باورها و درک افراد از عدالت تاکید دارد و به اینکه چه چیزی واقعا عادلانه است کاری ندارد.بنابراین
زمانی که کارکنان احساس کنند رفتار ناعادلانه‌ای با آنان صورت گرفته،
رفتار شهروندی سازمانی، که منجر به اثربخشی، توانمند سازی و بقای سازمان
می‌گردد، کمتر مشاهده خواهد شد.تحقیق نشان داد که برقراری عدالت سازمانی تاثیر مستقیم در رفتار مثبت شهروندی خواهد داشت و بین عدالت سازمانی با ۴ متغیر از ۵ متغیر رفتا
عدالت سازمانی
این رویکرد توصیفی بیشتر روی باورها و درک افراد از عدالت تاکید دارد و به اینکه چه چیزی واقعا عادلانه است کاری ندارد.بنابراین
زمانی که کارکنان احساس کنند رفتار ناعادلانه‌ای با آنان صورت گرفته،
رفتار شهروندی سازمانی، که منجر به اثربخشی، توانمند سازی و بقای سازمان
می‌گردد، کمتر مشاهده خواهد شد.تحقیق نشان داد که برقراری عدالت سازمانی تاثیر مستقیم در رفتار مثبت شهروندی خواهد داشت و بین عدالت سازمانی با ۴ متغیر از ۵ متغیر رفتا
ضرورت وجود لباسکارلباس کار به منظور جلوگیری ازحوادثی مانند ضربه و جلوگیری از سوختن و احتراق وبرق گرفتگی و در کل از این قبیل حوادث و اتفاقات احتمالی بسیار ضرورت دارد واز اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .انتخاب انواع جنس لباسکار وابسته به عوامل مختلفی از جمله وضعیت جوی و آب و هوا(سرما وگرما) وچه ساعاتی از شبانه روز (کار کردن در تاریکی و روشنی) وهمچنین رنگ لباسکار نیز بسیار مهم می باشد برای مثال کارگران راه سازی که در هنگام شب در جاده ها کا
محیط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد . این بخش شامل :
1- فظاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه : دیوار های تزئین شده با نقاشی های زیبا ومتناسب
با محیط مدرسه ، سطح زمین مناسب ، کاشت درخت و فظای سبز ، قرار دادننیمکت های
رنگی و زیبا ، تابلوی زیبا در سر در مدرسه ، مناسب بودن اندازه ی محیط مدرسه
2- زیباسازی ساختمان مدرسه : رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان ، نصب پرده های زیبا ،
زیباسازی راهروها ، کلاس ها و قرار دادن گل های طبیعی و مصنوعی در
اثربخشی( به انگلیسی: Effectiveness) عبارت است از درجه و میزان نیل به اهداف تعیین شده.به بیان دیگر اثربخشی نشان می‌دهد که تا چه میزان از تلاش‌های انجام شده نتایج مورد نظر حاصل شده‌است.با
توجه به چهارچوب RACE در بازاریابی دیجیتال، در ادامه مثال‌‌هایی از
معیارهای اندازه¬ گیری اثربخشی آورده شده: دسترسی( Reach): ١. درآمد یا
ارزش هدف در هر بازدید ۲.سهم مخاطبان در مقایسه با رقبا ۳.ثانیا برنامه مناسبی برای برطرف ساختن نیازها طراحی شود.روش تحقیق به کار گرفت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها